W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Socially responsible marketing of rural areas: regional characteristics in the wartime period

Autorzy

[ 1 ] Instytut Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2023

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej / referat

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • Socially responsible marketing
  • population needs
  • territories marketing
  • rural territories
  • regional characteristics
Streszczenie

EN The peculiarities of socially responsible marketing in the western territories during the war period, which consist in protecting and preserving the trust of local communities, adapting enterprises to changes caused by military conditions, are substantiated. The characteristics of socially responsible marketing in the eastern territories are cooperation with humanitarian organizations, provision of humanitarian needs of the population and its support, promotion of the restoration of the territory, compliance with the principles of ethics and safety.

Strony (od-do)

23 - 25

Książka

Teorìâ ì praktika rozvitku agropromislovogo kompleksu ta sìl's'kih teritorìj. Materìali XXIV Mìžnarodnogo Naukovo-Praktičnogo Forumu

Zaprezentowany na

XXIV Mìžnarodnij Naukovo-Praktičnij Forum, 4-6.10.2023, Lwów, Ukraina

Punktacja Ministerstwa / rozdział

5

Punktacja Ministerstwa / rozdział (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

5

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.