W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Urban brand in the era of mass communication : shaping contemporary urban landscapes in Europe

Autorzy

[ 1 ] Instytut Architektury, Urbanistyki i Ochrony Dziedzictwa, Wydział Architektury, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2016

Typ rozdziału

referat

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • Urban brand
  • Media
  • Marketing
Strony (od-do)

0947 - 0958

Książka

Back to the Sense of the City, 11th VCT International monograph book, 2016 July, Krakow

Zaprezentowany na

11th CTV : Back to the Sense of the City, 6-8.07.2016, Krakow, Poland

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.