Trwa generowanie pliku...

Strona główna / Publikacje / An Increase in the Perception of Knowledge Using the Mechanism of Gamification

Artykuł

Tytuł An Increase in the Perception of Knowledge Using the Mechanism of Gamification
Autorzy

1 Katedra Nauk Ekonomicznych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | P pracownik

Rok publikacji

2016

Opublikowano w

Educational Alternatives

Rocznik: 2016 | Tom: vol. 14

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • ict
  • gamification
  • interactive communication
  • perception of knowledge
  • education process
  • virtual environment
Strony (od-do)

102 - 108

Licencja

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Data udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania