W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Atrakcyjność reklam LED a ich zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego i uciążliwość dla mieszkańców

Autorzy

[ 1 ] Instytut Elektrotechniki i Elektroniki Przemysłowej, Wydział Elektryczny, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2015

Opublikowano w

INPE - Informacje o Normach i Przepisach Elektrycznych

Rocznik: 2015 | Numer: nr 191-192

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Streszczenie

PL Wraz z rozwojem technologii diod świecących w naszych miastach pojawiły się wielkopowierzchniowe reklamy, zbudowane z diod elektroluminescencyjnych. Zastosowanie technologii LED w reklamie pozwoliło na prezentowanie w krótkim czasie wielu spotów reklamowych na jednym ekranie, użycie barwnych tekstów, grafiki, efektów specjalnych, animacji, czy obrazów wideo często o bardzo dużej jaskrawości. Niemniej jednak wszystkie atuty reklamy LED, rozpatrywane z punktu widzenia właścicieli tych obiektów, w żadnym wypadku nie powinny być uciążliwe dla mieszkańców, ani mieć negatywnego wpływu na bezpieczeństwo w ruchu drogowym. W artykule pokazano zarówno atrakcyjność tego typu nośników z punktu ich widzenia właścicieli, jak i ich uciążliwość dla mieszkańców oraz potencjalne źródło zagrożenia dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Strony (od-do)

17 - 25

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.