Przetwarzanie może potrwać kilka sekund...

Rozprawa doktorska

Tytuł

Zwiększenie efektywności spalinowego układu napędowego przez zastosowanie generatora termoelektrycznego

Autorzy

[ 1 ] Instytut Silników Spalinowych i Transportu, Wydział Inżynierii Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Promotor

[ 1 ] Instytut Silników Spalinowych i Transportu, Wydział Inżynierii Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Recenzenci

[ 1 ] Instytut Silników Spalinowych i Transportu, Wydział Inżynierii Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Wariant tytułu

EN Analysis of a drivetrain efficiency increase through the application of thermoelectric generator

Język

polski

Słowa kluczowe
PL
  • odzysk strumienia energii
  • generator ATEG
  • sprawność spalinowego układu napędowego
EN
  • waste heat recovery
  • ATEG generator
  • drivetrain efficiency increase
Liczba stron

141

Dziedzina wg OECD

inżynieria mechaniczna

Dyscyplina wg KBN

budowa i eksploatacja maszyn

Sygnatura rozprawy w wersji drukowanej

DrOIN 1774

Katalog on-line

to201780864

Pełny tekst rozprawy doktorskiej

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Pierwsza recenzja

Anna Janicka

Miejsce

Wrocław, Polska

Data

23.09.2016

Język

polski

Tekst recenzji

Pobierz plik

Poziom dostępu do recenzji

publiczny

Druga recenzja

Ireneusz Pielecha

Miejsce

Poznań, Polska

Data

10.09.2016

Język

polski

Tekst recenzji

Pobierz plik

Poziom dostępu do recenzji

publiczny

Status rozprawy

rozprawa doktorska

Miejsce obrony

Poznań, Polska

Data obrony

12.12.2019

Jednostka nadająca tytuł

Rada Wydziału Maszyn Roboczych i Transportu Politechniki Poznańskiej

Uzyskany tytuł

doktor nauk technicznych w dyscyplinie: budowa i eksploatacja maszyn, w specjalności: silniki spalinowe