W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozprawa doktorska

Pobierz BibTeX

Tytuł

Analysis of behaviour and residual capacity of fire-exposed concrete-filled tubular columns

Autorzy

[ 1 ] Instytut Analizy Konstrukcji, Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Promotor

[ 1 ] Instytut Analizy Konstrukcji, Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Promotor pomocniczy

[ 1 ] Instytut Analizy Konstrukcji, Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Recenzenci

Wariant tytułu

PL Analiza zachowania i nośność resztkowa zespolonych słupów z rur wypełnionych betonem poddanych działaniu ognia

Język

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • fire resistance
  • residual load-bearing capacity
  • concrete-filled steel tubular (CFST columns)
  • lightweight cementitious composites with cenospheres (LCCC)
  • numerical and experimental analysis
PL
  • odporność ogniowa
  • nośność resztkowa
  • słupy z rur stalowych wypełnionych betonem
  • lekkie kompozyty cementowe z cenosferą
  • analiza numeryczna i eksperymentalna
Streszczenie

EN In this dissertation, the structural fire behaviour of concrete-filled steel tubular (CFST) columns is studied. The research focuses on circular CFST columns, and various aspects of their structural fire behaviour were studied. The study includes a historical background and its connection to the current state-of-the-art. The available experimental data were analysed thoroughly, which helped to identify areas that need improvement in the future.

PL W niniejszej rozprawie doktorskiej badane jest zachowanie słupów z rur stalowych wypełnionych betonem (CFST) w warunkach pożaru. Badania koncentrują się na okrągłych słupach CFST i różnych aspektach ich zachowania podczas pożaru. Badania obejmują tło historyczne i jego związek z aktualnym stanem wiedzy. Dostępne dane eksperymentalne zostały dokładnie przeanalizowane, co pomogło zidentyfikować obszary wymagające poprawy.

Liczba stron

258

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

inżynieria lądowa, geodezja i transport

Sygnatura rozprawy w wersji drukowanej

DrOIN 2351

Katalog on-line

to2024998945

Pełny tekst rozprawy doktorskiej

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Pierwsza recenzja

Anna Halicka

Miejsce

Lublin, Polska

Data

20.02.2024

Język

polski

Tekst recenzji

Pobierz plik

Poziom dostępu do recenzji

publiczny

Druga recenzja

Robert Kowalski

Miejsce

Warszawa, Polska

Data

29.03.2024

Język

polski

Tekst recenzji

Pobierz plik

Poziom dostępu do recenzji

publiczny

Status rozprawy

rozprawa doktorska

Miejsce obrony

Poznań, Polska

Data obrony

15.05.2024

Jednostka nadająca tytuł

Rada Dyscypliny Inżynieria Lądowa, Geodezja i Transport Politechniki Poznańskiej

Uzyskany tytuł

doktor nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie: inżynieria lądowa, geodezja i transport

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.