W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozprawa doktorska

Pobierz BibTeX

Tytuł

Metoda diagnozy i doskonalenia integracji kanałów obsługi klienta

Autorzy

[ 1 ] Instytut Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Promotor

[ 1 ] Instytut Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Promotor pomocniczy

[ 1 ] Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa i Jakości, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Recenzenci

Wariant tytułu

EN A method for diagnosing and improving the integration of customer service channels

Język

polski

Słowa kluczowe
PL
  • omnichannel
  • integracja kanałów obsługi klienta
  • doświadczenie zakupowe klienta
  • preferencje klientów
  • studium przypadku
EN
  • omnichannel
  • integration of customer care channels
  • customer shopping experience
  • customer preferences
  • case study
Streszczenie

PL Przedsiębiorstwa handlowe dostosowują obsługę do zmieniających się potrzeb klientów. Klienci oczekują elastyczności w wyborze kanałów obsługi, co czyni wdrożenie koncepcji omnichannel, integrującej wszystkie kanały, kluczową. Omnichannel umożliwia płynne przechodzenie między kanałami. Ta praca koncentruje się na przedsiębiorstwach handlu detalicznego, podkreślając zakupy w dowolnym kanale obsługi klienta i dowolną metodę dostawy przy zachowaniu integracji kanałów i troski o doświadczenia klienta. Badanie identyfikuje kluczowe czynniki wpływające na integrację kanałów, ocenia obecny poziom integracji i wskazuje możliwości jej doskonalenia. Przesłankami do tego badania jest rozwój technologii IT, zmieniające się nawyki klientów i brak metod integracji w literaturze. W doktoracie wykorzystano analizę literatury, metody heurystyczne, sondaże diagnostyczne i metodę studium przypadku. Celem pracy było opracowanie metody diagnozy i doskonalenia integracji kanałów obsługi klienta.

EN Commercial enterprises are adapting their services to the changing needs of customers. Customers expect flexibility in choosing customer care channels, making the implementation of the omnichannel concept, which integrates all channels, crucial. Omnichannel enables seamless transitions between channels. This work focuses on retail enterprises, emphasizing purchases in any customer care channel and any delivery method while maintaining channel integration and benefiting customer experience. The study identifies key factors affecting channel integration, assesses the current level of integration, and points out possibilities for its improvement. The premises for this research are the development of IT technologies, changing customer habits, and the lack of integration methods in the literature. This dissertation employs literature analysis, heuristic methods, diagnostic surveys, and the case study method. The aim of the work was to develop a method for diagnosing and improving the integration of customer care channels.

Liczba stron

290

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

nauki o zarządzaniu i jakości

Pełny tekst rozprawy doktorskiej

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Pierwsza recenzja

Alina Matuszak-Flejszman

Miejsce

Poznań, Polska

Data

11.09.2024

Język

polski

Tekst recenzji

Pobierz plik

Poziom dostępu do recenzji

publiczny

Druga recenzja

Rafał Matwiejczuk

Miejsce

Opole, Polska

Data

23.09.2024

Język

polski

Tekst recenzji

Pobierz plik

Poziom dostępu do recenzji

publiczny

Status rozprawy

rozprawa doktorska przed obroną

Miejsce obrony

Poznań, Polska

Data obrony

13.11.2024

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.