Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Article

Download BibTeX

Title

Learning and accountability: mutually exclusive or complementary purposes of evaluation of public policy intervensions

Authors

[ 1 ] Instytut Zarządzania i Systemów Informacyjnych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[6.6] Management and quality studies

Title variant

PL Uczenie się a rozliczanie odpowiedzialności – wzajemnie wykluczające się czy uzupełniające cele ewaluacji interwencji publicznych

Year of publication

2019

Published in

Zarządzanie Publiczne : Zeszyty Naukowe Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego

Journal year: 2019 | Journal number: 4(48)

Article type

scientific article

Publication language

english

Keywords
EN
  • evaluation
  • accountability
  • performance measurement
  • organisational learning
  • developmental evaluation
PL
  • ewaluacja
  • wzmacnianie odpowiedzialności
  • pomiar wyników
  • organizacyjne uczenie się
  • ewaluacja rozwojowa
Date of online publication

12.2019

Pages (from - to)

317 - 326

DOI

10.4467/20843968ZP.19.022.11942

URL

http://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-Publiczne/2019/Zarzadzanie-Publiczne-4-2019/art/16539/

License type

CC BY-NC-ND (attribution - noncommercial - no derivatives)

Open Access Mode

open journal

Open Access Text Version

final published version

Date of Open Access to the publication

at the time of publication

Ministry points / journal

5

Ministry points / journal in years 2017-2021

20

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.