W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Learning and accountability: mutually exclusive or complementary purposes of evaluation of public policy intervensions

Autorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania i Systemów Informacyjnych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Wariant tytułu

PL Uczenie się a rozliczanie odpowiedzialności – wzajemnie wykluczające się czy uzupełniające cele ewaluacji interwencji publicznych

Rok publikacji

2019

Opublikowano w

Zarządzanie Publiczne : Zeszyty Naukowe Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego

Rocznik: 2019 | Numer: 4(48)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • evaluation
  • accountability
  • performance measurement
  • organisational learning
  • developmental evaluation
PL
  • ewaluacja
  • wzmacnianie odpowiedzialności
  • pomiar wyników
  • organizacyjne uczenie się
  • ewaluacja rozwojowa
Data udostępnienia online

12.2019

Strony (od-do)

317 - 326

DOI

10.4467/20843968ZP.19.022.11942

URL

http://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-Publiczne/2019/Zarzadzanie-Publiczne-4-2019/art/16539/

Typ licencji

CC BY-NC-ND (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

5

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

20

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.