Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Chapter

Download BibTeX

Title

Społeczne i komunikacyjne aspekty stosowania gier video w partycypacyjnym projektowaniu urbanistycznym w kontekście 11. celu zrównoważonego rozwoju ONZ

Authors

[ 1 ] Instytut Architektury, Urbanistyki i Ochrony Dziedzictwa, Wydział Architektury, Politechnika Poznańska | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[2.1] Architecture and urban planning

Year of publication

2023

Chapter type

chapter in monograph

Publication language

polish

Keywords
PL
  • partycypacja społeczna
  • gry wideo
  • zrównoważony rozwój
  • komunikacja społeczna
Abstract

PL Niniejszy rozdział ukazuje społeczne i komunikacyjne aspekty zastosowania gier cyfrowych w procesie partycypacji społecznej w urbanistyce odniesieniu do 11. Celu Zrównoważonego Rozwoju z Agendy 2030 wydanej przez Organizację Narodów Zjednoczonych. Na wybranych przykładach przedstawiono w jaki sposób zastosowanie gier wideo w procesach partycypacyjnych może budować więzi społeczne oraz usprawniać komunikację między uczestnikami procesu. Przedstawione korzyści zostały odniesione do punktów wchodzących w zakres postanowień skorelowanych z 11. Celem Zrównoważonego Rozwoju ONZ w celu wykazania zbieżności opisywanych metod partycypacyjnych ze strategiami Agendy 2030.

Pages (from - to)

25 - 36

Book

Arche & Psyche 9

Ministry points / chapter

20

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.