W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Kształtowanie systemu logistycznej obsługi klienta w warunkach realizacji strategii omnichannel

Autorzy

[ 1 ] Katedra Zarządzania Produkcją i Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Wariant tytułu

EN Shaping of the logistics customer servis system in the conditions of implementation omnichannel strategy

Rok publikacji

2017

Opublikowano w

Gospodarka Materiałowa & Logistyka

Rocznik: 2017 | Numer: nr 7

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • dystrybucja
  • sprzedaż wielokanałowa
  • obsługa klienta
EN
  • distribution
  • omnichannel
  • multichannel
  • customer service
Strony (od-do)

2 - 6

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

8

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

8

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.