W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Istota komunikacji marketingowej i promocji oraz koncepcja klasyfikacji form komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa

Autorzy

[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Wariant tytułu

EN The Essence of Marketing Communication, Promotion and the Concept of Classification of Forms of Enterprise's Marketing Communication

Rok publikacji

2017

Opublikowano w

Handel Wewnętrzny

Rocznik: 2017 | Numer: nr 6(371)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • komunikowanie marketingowe
  • promocja
  • zarządzanie marketingowe
EN
  • marketing communication
  • promotion
  • marketing management
Strony (od-do)

132 - 141

URL

https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=665153

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

12

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

12

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.