Opracowanie rodziny foteli do komunikacji masowej ukierunkowanej na poprawę bezpieczeństwa pasażerów w transporcie publicznym. Badania nad możliwościami opracowania rozszerzonego zakresu oprogramowania dla systemu detekcji zajętych miejsc, zapiętego pasa, w zakresie zapisu pamięci (zasada czarnej skrzynki). Przeprowadzenie testów wybranych typów czujników i ich potencjalnego zastosowania w systemie. Rozeznanie rynku oprogramowania oraz sprzętu komputerowego do zastosowań jako system zbiorczej akwizycji danych, In vehicle PC, CarPC, Car Panel. Badania przepisów dotyczących obudów do układów elektronicznych w autobusach
[ 1 ] Instytut Technologii Mechanicznej, Wydział Budowy Maszyn i Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik | [ D ] doktorant
r515337_2017
- autobus
- pasy bezpieczeństwa
- sterowanie
28.07.2017
polski
88
raport z badań