W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

XVII International Conference : Computer Systems Aided Science, Industry and Transport - Transcomp 2013 : conference proceedings, Zakopane, Poland, 2-5.12.2013 / ed. by Elżbieta Szychta

Rok publikacji

2013

Wydawca

Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego

Data opublikowania

2013

ISBN

978-83-7351-399-0

Rozdziały
Identyfikacja czynników determinujących atrakcyjność środków transportu (s. 37)
Analiza emisji zanieczyszczeń hybrydowych autobusów miejskich w aspekcie procedur NTE i UE 582/2011 (s. 42)
Badania ekologicznych pojzdów ciężkich w rzeczywistych warunkach ruchu (s. 43)
Perspektywa progresu wskaźników ekologicznych silnika badawczego zasilanego olejem napędowym z domieszką wodoru (s. 98)
Analiza kosztów niezgodności w publicznym transporcie zbiorowym (s. 154)
Zastosowanie analizy Bow-Tie do identyfikacji warstw ochronnych w systemach bezpieczenstwa (s. 203)
Analiza emisji CO2 i zużycia paliwa w teście NEDC przeprowadzonym na hamowni dynamicznej (s. 277)
Ocena ryzyka zagrożeń na stanowisku koordynatora ruchu lotniczego naziemnego w modelowym porcie lotniczym (s. 277)
Możliwości wykorzystania symulatora pojazdu osobowego do prac badawczych i zajęć dydaktycznych (s. 278)
Emisja zanieczyszczeń ze źródeł transportowych w rzeczywistych warunkach ruchu (s. 279)
Badanie poziomów dźwięków hałasu lotniczego na obszarach sąsiadujących z portem lotniczym Poznań-Ławica (s. 280)
Wpływ zastosowania przepustnicy w kolektorze dolotowym na wskaźniki ekologiczne silnika ZS (s. 281)
Hałas emitowany przez statki powietrzne o napędzie turbośmigłowym i turbowentylatorowym podczas startu i lądowania (s. 282)
Wieloczęściowy wtrysk i rozpylenie paliwa przez dwa kątowo umieszczone wtryskiwacze w układzie bezposredniego wtrysku benzyny (s. 327)
Termodynamiczna analiza pracy silnika z cyklu na cykl z obiegiem Atkinsona (s. 328)
Podnośnik pneumatyczny pojazdu wyścigowego - projekt koncepcyjny (s. 334)
Drgania swobodne okładzin ciernych hamulca tarczowego w aspekcie oceny ich zużycia (s. 352)
Test zgodności lamdha-Kołmogorowa dla rozkładu liczby wymienianych okładzin ciernych na wagonie Bmnopux (s. 353)
Wpływ wybranych konstrukcji prowadników równoległości hamulca tarczowego na zużycie okładzin ciernych (s. 354)
Wear of elements of machines operating in aggressive media (s. 392-393)
Weryfikacja modelu mikroskopowej całodobowej symulacji ruchu drogowego w aglomeracji poznańskiej (s. 396)
Intensywność przyspieszania i hamowania samochodu osobowego wyposażonego w opony zimowe na nawierzchni pokrytej warstwą ubitego śniegu - badania doświadczalne (s. 397)
Konferencja

XVII International Conference : Computer Systems Aided Science, Industry and Transport - Transcomp 2013, 2-5.12.2013, Zakopane, Poland

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.