W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Mistrzowie wiedzy zawodowej w przestrzeniach kreatywnych

Autorzy

Wariant tytułu

EN Professional knowledge masters in creative industries

Rok publikacji

2016

Opublikowano w

Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie

Rocznik: 2016 | Numer: nr 71

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • wiedza zawodowa
  • kreatywność
  • e-nauczanie
EN
  • professional knowledge
  • creativity
  • e-learning
Streszczenie

PL W artykule przedstawiono konfrontację klasycznych i nowoczesnych paradygmatów nauczania, nowe wymogi przemysłów kreatywnych w stosunku do pracowników wykonawczych, determinanty nowoczesnego nauczania zawodowego, nowe dychotomie w e-nauczaniu, orientację procesową w nauczaniu zawodów, ideologię kapłanów wiedzy.

EN In the paper the following issues are presented: classic and modern teaching paradigms, new expectations of creative industries toward the operational staff, determinants of modern professional education, new dichotomies in e-learning, the process approach in practical, professional learning, the ideology of “knowledge gurus”.

Strony (od-do)

43 - 51

DOI

10.21008/j.0239-9415.2016.071.04

Typ licencji

CC BY-SA (uznanie autorstwa - na tych samych warunkach)

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

10

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.