W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

A Health eLearning Ontology and Procedural Reasoning Approach for Developing Personalized Courses to Teach Patients about Their Medical Condition and Treatment

Autorzy

[ 1 ] Instytut Informatyki, Wydział Informatyki i Telekomunikacji, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.3] Informatyka techniczna i telekomunikacja

Rok publikacji

2021

Opublikowano w

International Journal of Environmental Research and Public Health

Rocznik: 2021 | Tom: vol. 18 | Numer: iss. 14

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • patient education
  • educational learning
  • VARK
  • Bloom’s taxonomy
  • personalization
  • ontology
  • procedural reasoning system
  • precompiled planning
Data udostępnienia online

09.07.2021

Strony (od-do)

7355-1 - 7355-28

DOI

10.3390/ijerph18147355

URL

https://www.mdpi.com/1660-4601/18/14/7355

Uwagi

Article Number: 7355

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

140

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

140

Impact Factor

4,614

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.