W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Optimization of the design of relay valves for rail vehicles braking systems in the context of train traffic safety

Autorzy

[ 1 ] Instytut Transportu, Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu, Politechnika Poznańska | [ 2 ] Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik | [ DW ] doktorant wdrożeniowy

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.7] Inżynieria lądowa i transport

Rok publikacji

2019

Opublikowano w

MATEC Web of Conferences

Rocznik: 2019 | Tom: vol. 294

Typ artykułu

artykuł naukowy / referat

Język publikacji

angielski

Data udostępnienia online

16.10.2019

Strony (od-do)

03013-1 - 03013-6

DOI

10.1051/matecconf/201929403013

URL

https://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2019/43/matecconf_eot18_03013/matecconf_eot18_03013.html

Zaprezentowany na

2nd International Scientific and Practical Conference “Energy-Optimal Technologies, Logistic and Safety on Transport” (EOT-2019), 19-20.09.2019, Lviv, Ukraine

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

5

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

5

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.