W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Architectural avant-garde in educational space

Autorzy

[ 1 ] Instytut Architektury, Urbanistyki i Ochrony Dziedzictwa, Wydział Architektury, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.1] Architektura i urbanistyka

Wariant tytułu

PL Awangarda architektoniczna w przestrzeniach edukacyjnych

Rok publikacji

2022

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • educational spaces
  • open learning environments
  • student-centered learning
PL
  • przestrzenie edukacyjne
  • otwarte środowisko uczenia się
  • nauczenie skoncentrowane na uczniu
Streszczenie

EN The article presents contemporary methods of designing educational spaces, based on the concept of teaching focusing on the individual needs of the student (student-centered learning). The aim of the article is to indicate the differences between the traditional approach and new didactic methods and to show the possibilities of supporting them through a properly designed learning environment. By using design as a tool, it is possible to change the physical environment of educational institutions and transform the learning process into an experience that adequately prepares students for the challenges that await them in the future.

PL Artykuł prezentuje współczesne metody projektowania przestrzeni edukacyjnych, opartego na koncepcji nauczania koncentrującego się na indywidualnych potrzebach ucznia (student-centered learning). Celem artykułu jest wskazanie różnic między tradycyjnym podejściem a nowymi metodami dydaktycznymi oraz pokazanie możliwości wsparcia ich poprzez odpowiednio zaprojektowane środowisko nauczania. Wykorzystując projektowanie jako narzędzie, można zmienić fizyczne środowisko instytucji edukacyjnych i przekształcić proces dydaktyczny w doświadczenie, które w odpowiedni sposób przygotuje uczniów do wyzwań czekających na nich w przyszłości.

Strony (od-do)

101 - 107

DOI

10.23817/2022.defarch.4-10

URL

https://dpa.arch.pk.edu.pl/wp-content/uploads/defarch.4-10-1.pdf

Książka

Defining the Architectural Space. Avant-garde Architecture, 2022, vol. 4

Zaprezentowany na

XXI Międzynarodowa Konferencja Naukowa Definiowanie Przestrzeni Architektonicznej - Awangardy architektury, 18-19.11.2022, Kraków, Polska

Typ licencji

CC BY-SA (uznanie autorstwa - na tych samych warunkach)

Tryb otwartego dostępu

otwarte repozytorium

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Pełny tekst rozdziału

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.