W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Methods and tools in Remote Learning during the Covid-19 Pandemic - a case study

Autorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania i Systemów Informacyjnych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ 2 ] Instytut Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2023

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej / referat

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • remote learning
  • online learning tools and methods
  • COVID
  • 19
Streszczenie

EN The goal of the paper was to identify which tools and methods were used by teachers for classes conducted in the remote mode during the pandemic. The study was conducted with the application of a survey questionnaire distributed among students and teachers. The survey for students aimed to find out about their perception of their teachers’ involvement and competence in using e-learning tools, as well as students’ preferences regarding individual tools and their usefulness. Teachers answered the questions on how they see their e-learning competence and which tools they found helpful or insufficient. By comparing both perspectives in findings of the surveys we were able to identify similarities and differences in preferences as to tools and methods used in remote learning. On this basis we selected the tools and methods with the highest potential for further, in-depth study. Element determining the proper and effective implementation of online classes is lecturers’ involvement. As the result of the teachers’ positive attitude, the problems that emerged during remote education could be overcome. It turned out that it was possible to master the principles of the use of platforms, both those dedicated by the university and others that the students found useful, even in the highly accelerated mode, where a shift from classroom to virtual teaching took only a few days.

Strony (od-do)

29 - 41

DOI

10.54941/ahfe1003148

URL

https://openaccess.cms-conferences.org/publications/book/978-1-958651-85-8/article/978-1-958651-85-8_3

Książka

Training, Education, and Learning Sciences. Proceedings of the 14th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics and the Affiliated Conferences, San Francisco, USA, 20-24 July, 2023

Zaprezentowany na

14th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics and the Affiliated Conferences, 20-24.07.2023, San Francisco, United States

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

inne

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Pełny tekst rozdziału

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / rozdział

5

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.