W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Społeczne i komunikacyjne aspekty stosowania gier video w partycypacyjnym projektowaniu urbanistycznym w kontekście 11. celu zrównoważonego rozwoju ONZ

Autorzy

[ 1 ] Instytut Architektury, Urbanistyki i Ochrony Dziedzictwa, Wydział Architektury, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.1] Architektura i urbanistyka

Rok publikacji

2023

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • partycypacja społeczna
  • gry wideo
  • zrównoważony rozwój
  • komunikacja społeczna
Streszczenie

PL Niniejszy rozdział ukazuje społeczne i komunikacyjne aspekty zastosowania gier cyfrowych w procesie partycypacji społecznej w urbanistyce odniesieniu do 11. Celu Zrównoważonego Rozwoju z Agendy 2030 wydanej przez Organizację Narodów Zjednoczonych. Na wybranych przykładach przedstawiono w jaki sposób zastosowanie gier wideo w procesach partycypacyjnych może budować więzi społeczne oraz usprawniać komunikację między uczestnikami procesu. Przedstawione korzyści zostały odniesione do punktów wchodzących w zakres postanowień skorelowanych z 11. Celem Zrównoważonego Rozwoju ONZ w celu wykazania zbieżności opisywanych metod partycypacyjnych ze strategiami Agendy 2030.

Strony (od-do)

25 - 36

Książka

Arche & Psyche 9

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.