W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Increasing customer satisfaction through the application of the 8D methodology

Autorzy

[ 1 ] Katedra Ergonomii i Inżynierii Jakości, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2015

Typ rozdziału

referat

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • 8d methodology
  • customer complaints
  • problem solving
  • quality improvement
Strony (od-do)

488 - 495

Książka

Management – the Key Driver for Creating Value : the 7th International Conference of Management and Industrial Engineering ICMIE 2015, Bucharest, Romania, October 22-23, 2015

Zaprezentowany na

7th International Conference of Management and Industrial Engineering ICMIE 2015, 22-23.10.2015, Bucharest, Romania

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.