W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku

Autorzy

[ 1 ] Katedra Nauk Ekonomicznych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Wariant tytułu

EN Customer satisfaction as a source of organizational success – a case study

Rok publikacji

2015

Opublikowano w

Marketing i Zarządzanie

Rocznik: 2015 | Tom: nr 41 (875), t. 1

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • satysfakcja konsumentów
  • źródła sukcesu
  • organizacja
  • usługi informatyczne
Strony (od-do)

81 - 91

DOI

10.18276/pzfm.2015.41/1-06

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

9

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.