W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Rola portalu społecznościowego Twitter w promocji mikro i małego przedsiębiorstwa

Autorzy

[ 1 ] Katedra Przedsiębiorczości i Komunikacji w Biznesie, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Wariant tytułu

EN Role of the social network Twitter in the promotion of a micro and small enterprise

Rok publikacji

2016

Opublikowano w

Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia

Rocznik: 2016 | Numer: nr 5 (83)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • twitter
  • media społecznościowe
  • social media marketing
Strony (od-do)

131 - 138

DOI

10.18276/frfu.2016.5.83/2-12

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

9

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.