W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Corporate social responsibility : conception, theory and practice

Redaktorzy

[ 1 ] Pracownia Integracji Europejskiej i Prawa Gospodarczego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2012

Typ książki

monografia naukowa

Język publikacji

angielski

Miejsce

Poznan, Poland

Wydawca

Poznan University of Technology

Wydawca z listy Ministerstwa

Politechnika Poznańska

Data opublikowania

2012

Liczba stron

152

ISBN

978-83-7775-210-4

Rozdziały
Business ethics in the formation of social capital (s. 7-22)
A Concept of Ethical Leadership (s. 43-54)
Social competencies of ethical manager in the mofern enterprise (s. 55-72)
Corporate social responsibility in organizational culture of an enterprise - review of its theoretical and practical aspects (s. 73-92)
Marketing in non-profit organizations, as a tool to create a socially responsible university (s. 93-110)
Social-ethical aspects of active internet corporate social responsibility (s. 111-122)
Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.