Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Book

Download BibTeX

Title

Arche & Psyche 8

Additional title

PL Arche i Psyche 8

Year of publication

2022

Book type

edited book

Publication language

polish

Abstract

PL Niniejsze opracowanie prezentuje istotę zależności między teorią oraz praktyką w projektowaniu urbanistycznym oraz architektonicznym. Część rozdziałów opisuje badanie i analizę, która pozwala ulepszać narzędzia projektowe, pozostałe rozdziały opisują koncepcje projektowe opierajce się o teorie urbanistyczne. Celem książki jest ukazanie wzajemnego uzupełniania się stron praktycznej i teoretycznej i korzyści wynikających z tej progresji.

Place

Poznań, Polska

Publisher name

Stowarzyszenie Psychologia i Architektura

Date of publication

2022

Number of pages

204

ISBN

978-83-62051-77-9

Keywords
PL
  • architektura
  • urbanistyka
  • psychologia
  • przestrzeń
  • projektowanie
Chapters
Retrospektywa badań urbanistycznych (p. 5-14)
A Retrospective Study of Urban Planning Research (p. 15-24)
Obraz iluzji nie istniejącego miasta (p. 25-34)
Image of an Illusion of a Non-Existing City (p. 35-44)
Koncepcja zagospodarowania i formy zabudowy kwartału śródeckiego w Poznaniu na podstawie analizy muralu Radosława Barka (p. 45-65)
Conception of Area Development and Form of Development of a Quarter of Streets in Śródka District in Poznań Based on the Analysis of Radosław Barek’s Mural (p. 67-87)
Wybrane zagadnienia architektury sportowo-rekreacyjnej w mieście na przykładzie przystani sportów wodnych K.S. „Posnania” w Poznaniu (p. 99-110)
Selected Issues of Sports and Recreational Architecture in the City on the Example of Water Sports Marina K.S. “Posnania” in Poznan (p. 111-121)
Struktura przestrzenno-funkcjonalna współczesnego habitatu w kontekście aktualnych transformacji i tendencji rozwojowych (p. 123-137)
Fotogrametria w praktyce edukacyjnej na kierunku architektura – studium przypadku (p. 139-144)
Gry wideo jako medium rekonstrukcji zabytków – przykład miasta Stary Bar w Czarnogórze (p. 145-154)
Projektowanie w oparciu o klasyfikację czynników tworzących kompozycję przestrzenną śródmieścia (p. 169-178)
Designing Based on the Classification of Factors Creating the Spatial Composition of the City Center (p. 179-188)
This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.