W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Gry wideo jako medium rekonstrukcji zabytków – przykład miasta Stary Bar w Czarnogórze

Autorzy

[ 1 ] Instytut Architektury, Urbanistyki i Ochrony Dziedzictwa, Wydział Architektury, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.1] Architektura i urbanistyka

Rok publikacji

2022

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • rekonstrukcja cyfrowa
  • Stary Bar
  • rekonstrukcja zabytków
  • gry video
Streszczenie

PL Temat rekonstrukcji cyfrowych cały czas jest bardzo chłonnym tematem badawczym po pierwsze ze względu na mnogość obszarów i obiektów historycznych czekających na ich ponowne odkrycie w przestrzeni wirtualne a po drugie wiąże się to z ciągłym postępem technologicznym zarówno w zakresie oprzyrządowania służącego do zbierania informacji przestrzennych jak i narzędzi cyfrowych wykorzystywanych do wizualizowania rekonstruowanych obiektów. Tematem poniższej pracy jest cyfrowa rekonstrukcja miasta Stary Bar w Czarnogórze, mającego obecnie, nie licząc kilku odbudowanych obiektów, formę ruin stanowiących ekspozycję dla zwiedzających oraz obszar badawczy dla historyków i archeologów.

Strony (od-do)

145 - 154

Książka

Arche & Psyche 8

Punktacja Ministerstwa / rozdział

5

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.