Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Chapter

Download BibTeX

Title

Gry wideo jako medium rekonstrukcji zabytków – przykład miasta Stary Bar w Czarnogórze

Authors

[ 1 ] Instytut Architektury, Urbanistyki i Ochrony Dziedzictwa, Wydział Architektury, Politechnika Poznańska | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[2.1] Architecture and urban planning

Year of publication

2022

Chapter type

chapter in monograph

Publication language

polish

Keywords
PL
  • rekonstrukcja cyfrowa
  • Stary Bar
  • rekonstrukcja zabytków
  • gry video
Abstract

PL Temat rekonstrukcji cyfrowych cały czas jest bardzo chłonnym tematem badawczym po pierwsze ze względu na mnogość obszarów i obiektów historycznych czekających na ich ponowne odkrycie w przestrzeni wirtualne a po drugie wiąże się to z ciągłym postępem technologicznym zarówno w zakresie oprzyrządowania służącego do zbierania informacji przestrzennych jak i narzędzi cyfrowych wykorzystywanych do wizualizowania rekonstruowanych obiektów. Tematem poniższej pracy jest cyfrowa rekonstrukcja miasta Stary Bar w Czarnogórze, mającego obecnie, nie licząc kilku odbudowanych obiektów, formę ruin stanowiących ekspozycję dla zwiedzających oraz obszar badawczy dla historyków i archeologów.

Pages (from - to)

145 - 154

Book

Arche & Psyche 8

Ministry points / chapter

5

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.