W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Arche & Psyche 8

Dodatkowy tytuł

PL Arche i Psyche 8

Rok publikacji

2022

Typ książki

książka pod redakcją

Język publikacji

polski

Streszczenie

PL Niniejsze opracowanie prezentuje istotę zależności między teorią oraz praktyką w projektowaniu urbanistycznym oraz architektonicznym. Część rozdziałów opisuje badanie i analizę, która pozwala ulepszać narzędzia projektowe, pozostałe rozdziały opisują koncepcje projektowe opierajce się o teorie urbanistyczne. Celem książki jest ukazanie wzajemnego uzupełniania się stron praktycznej i teoretycznej i korzyści wynikających z tej progresji.

Miejsce

Poznań, Polska

Wydawca

Stowarzyszenie Psychologia i Architektura

Data opublikowania

2022

Liczba stron

204

ISBN

978-83-62051-77-9

Słowa kluczowe
PL
  • architektura
  • urbanistyka
  • psychologia
  • przestrzeń
  • projektowanie
Rozdziały
Retrospektywa badań urbanistycznych (s. 5-14)
A Retrospective Study of Urban Planning Research (s. 15-24)
Obraz iluzji nie istniejącego miasta (s. 25-34)
Image of an Illusion of a Non-Existing City (s. 35-44)
Koncepcja zagospodarowania i formy zabudowy kwartału śródeckiego w Poznaniu na podstawie analizy muralu Radosława Barka (s. 45-65)
Conception of Area Development and Form of Development of a Quarter of Streets in Śródka District in Poznań Based on the Analysis of Radosław Barek’s Mural (s. 67-87)
Wybrane zagadnienia architektury sportowo-rekreacyjnej w mieście na przykładzie przystani sportów wodnych K.S. „Posnania” w Poznaniu (s. 99-110)
Selected Issues of Sports and Recreational Architecture in the City on the Example of Water Sports Marina K.S. “Posnania” in Poznan (s. 111-121)
Struktura przestrzenno-funkcjonalna współczesnego habitatu w kontekście aktualnych transformacji i tendencji rozwojowych (s. 123-137)
Fotogrametria w praktyce edukacyjnej na kierunku architektura – studium przypadku (s. 139-144)
Gry wideo jako medium rekonstrukcji zabytków – przykład miasta Stary Bar w Czarnogórze (s. 145-154)
Projektowanie w oparciu o klasyfikację czynników tworzących kompozycję przestrzenną śródmieścia (s. 169-178)
Designing Based on the Classification of Factors Creating the Spatial Composition of the City Center (s. 179-188)
Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.