W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski

Autorzy

[ 1 ] Katedra Nauk Ekonomicznych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Wariant tytułu

EN The international orientation of the company in the context of a marketing strategy on the example of food sector companies from Wielkopolska

Rok publikacji

2015

Opublikowano w

Marketing i Zarządzanie

Rocznik: 2015 | Tom: nr 41 (875), t. 2

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • orientacja międzynarodowa
  • strategia marketingowa
  • przedsiębiorstwo
  • sektor żywnościowy
Strony (od-do)

191 - 201

DOI

10.18276/pzfm.2015.41/2-16

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

9

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.