Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Article

Download BibTeX

Title

Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski

Authors

[ 1 ] Katedra Nauk Ekonomicznych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] employee

Title variant

EN The international orientation of the company in the context of a marketing strategy on the example of food sector companies from Wielkopolska

Year of publication

2015

Published in

Marketing i Zarządzanie

Journal year: 2015 | Journal volume: nr 41 (875), t. 2

Article type

scientific article

Publication language

polish

Keywords
PL
  • orientacja międzynarodowa
  • strategia marketingowa
  • przedsiębiorstwo
  • sektor żywnościowy
Pages (from - to)

191 - 201

DOI

10.18276/pzfm.2015.41/2-16

Ministry points / journal

9

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.