Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Article

Download BibTeX

Title

Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań

Authors

[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] employee

Title variant

EN The factors determining customer service in family businesses – case study

Year of publication

2015

Published in

Marketing i Zarządzanie

Journal year: 2015 | Journal volume: nr 41 (875), t. 1

Article type

scientific article

Publication language

polish

Keywords
PL
  • klient
  • budowanie więzi
  • zaufanie
  • przedsiębiorstwa rodzinne
  • obsługa klienta
Pages (from - to)

401 - 413

DOI

10.18276/pzfm.2015.41/1-32

Ministry points / journal

9

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.