W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozprawa doktorska

Pobierz BibTeX

Tytuł

Metoda zarządzania jakością zintegrowanej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa przemysłowego

Autorzy

[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Promotor

[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Promotor pomocniczy

[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Recenzenci

Wariant tytułu

EN The integrated marketing communication quality management method of an industrial company

Język

polski

Słowa kluczowe
PL
  • zarządzanie
  • zarządzanie jakością
  • informacja
  • marketing
  • komunikacja marketingowa
EN
  • management
  • quality management
  • information
  • marketing
  • marketing communication
Streszczenie

PL Rozprawa swym zakresem obejmuje problematykę zarządzania jakością komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. Celem głównym podjętych badań było opracowanie metody, która umożliwi sprawne zarządzanie jakością zintegrowanej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa przemysłowego. W rozprawie przedstawiono zasady i podstawowe operacje jakościowe oraz wyróżniki podejścia jakościowego w zarządzaniu. Przeprowadzono badania empiryczne i rozpoznano stan jakości informacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłowych. Opracowano model jakościowy zintegrowanej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa przemysłowego. Zaprojektowano cykl działań w metodzie zarządzania jakością zintegrowanej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa przemysłowego. W przedstawionej metodzie innowacyjnym rozwiązaniem jest integracja zasad i podstawowych operacji jakościowych, metod teorii szarych systemów, teorii relacji i regresji oraz teorii rozwiązywania zagadnień wynalazczych. Metoda umożliwia poznanie, projektowanie i kształtowanie jakości zintegrowanej komunikacji marketingowej w ujęciu całościowym.

EN The following PhD thesis includes the problematic aspects of quality management of marketing communication. The major research purpose was to develop a method which facilitates the efficient quality management of integrated marketing communication of an industrial company. The principles and fundamental operation of quality and the determinants of a qualitative approach in management were presented. Empirical research was conducted and the state of quality of the marketing information of industrial companies was identified. The qualitative model of integrated marketing communication was formulated. The cycle of method of quality management of the integrated marketing communication an industrial company activities was designed. The innovative aspect of the method is the application of the principles and fundamental operation of quality, methods of grey system theory and the theory of correlation and regression and the methods of the theory of inventive problem solving. The method introduced enables the recognition, designing and creating of the quality of integrated marketing communication in a holistic approach.

Liczba stron

218

Dziedzina wg OECD

ekonomia i biznes

Dyscyplina wg KBN

ekonomia

Sygnatura rozprawy w wersji drukowanej

DrOIN 1903

Katalog on-line

to201899821

Pełny tekst rozprawy doktorskiej

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Pierwsza recenzja

Piotr Grudowski

Miejsce

Gdańsk, Polska

Data

18.12.2017

Język

polski

Tekst recenzji

Pobierz plik

Poziom dostępu do recenzji

publiczny

Druga recenzja

Waldemar Jędrzejczyk

Miejsce

Częstochowa, Polska

Data

23.11.2017

Język

polski

Tekst recenzji

Pobierz plik

Poziom dostępu do recenzji

publiczny

Status rozprawy

rozprawa doktorska

Miejsce obrony

Poznań, Polska

Data obrony

01.03.2018

Jednostka nadająca tytuł

Rada Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej

Uzyskany tytuł

doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.