Metoda zarządzania jakością zintegrowanej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa przemysłowego
[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik
[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik
[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik
EN The integrated marketing communication quality management method of an industrial company
polski
- zarządzanie
- zarządzanie jakością
- informacja
- marketing
- komunikacja marketingowa
- management
- quality management
- information
- marketing
- marketing communication
PL Rozprawa swym zakresem obejmuje problematykę zarządzania jakością komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. Celem głównym podjętych badań było opracowanie metody, która umożliwi sprawne zarządzanie jakością zintegrowanej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa przemysłowego. W rozprawie przedstawiono zasady i podstawowe operacje jakościowe oraz wyróżniki podejścia jakościowego w zarządzaniu. Przeprowadzono badania empiryczne i rozpoznano stan jakości informacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłowych. Opracowano model jakościowy zintegrowanej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa przemysłowego. Zaprojektowano cykl działań w metodzie zarządzania jakością zintegrowanej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa przemysłowego. W przedstawionej metodzie innowacyjnym rozwiązaniem jest integracja zasad i podstawowych operacji jakościowych, metod teorii szarych systemów, teorii relacji i regresji oraz teorii rozwiązywania zagadnień wynalazczych. Metoda umożliwia poznanie, projektowanie i kształtowanie jakości zintegrowanej komunikacji marketingowej w ujęciu całościowym.
EN The following PhD thesis includes the problematic aspects of quality management of marketing communication. The major research purpose was to develop a method which facilitates the efficient quality management of integrated marketing communication of an industrial company. The principles and fundamental operation of quality and the determinants of a qualitative approach in management were presented. Empirical research was conducted and the state of quality of the marketing information of industrial companies was identified. The qualitative model of integrated marketing communication was formulated. The cycle of method of quality management of the integrated marketing communication an industrial company activities was designed. The innovative aspect of the method is the application of the principles and fundamental operation of quality, methods of grey system theory and the theory of correlation and regression and the methods of the theory of inventive problem solving. The method introduced enables the recognition, designing and creating of the quality of integrated marketing communication in a holistic approach.
218
ekonomia i biznes
ekonomia
DrOIN 1903
publiczny
Piotr Grudowski
Gdańsk, Polska
18.12.2017
polski
publiczny
Waldemar Jędrzejczyk
Częstochowa, Polska
23.11.2017
polski
publiczny
rozprawa doktorska
Poznań, Polska
01.03.2018
Rada Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej
doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu