W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Influence Of Advertisments On Changes In The Urban Structure Of Cites On The Example Of Poznan

Autorzy

[ 1 ] Instytut Architektury, Urbanistyki i Ochrony Dziedzictwa, Wydział Architektury, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Wariant tytułu

PL Wpływ reklam na zmiany struktury urbanistycznej miast na przykładzie Poznania

Rok publikacji

2015

Opublikowano w

Civil and Environmental Engineering Reports

Rocznik: 2015 | Tom: vol. 18 | Numer: no. 3

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • outdoor advertising
  • public space
  • urban activation
PL
  • reklama zewnętrzna
  • przestrzeń publiczna
  • aktywizacja urbanistyczna
Data udostępnienia online

22.12.2015

Strony (od-do)

5 - 13

DOI

10.1515/ceer-2015-0031

URL

https://www.degruyter.com/downloadpdf/j/ceer.2015.18.issue-3/ceer-2015-0031/ceer-2015-0031.pdf

Typ licencji

CC BY-NC-ND (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

9

Publikacja indeksowana w

WoS (15)

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.