Koncepcja procesu współpracy przedsiębiorstwa z kluczowym klientem
[ 1 ] Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ D ] doktorant
EN Creating cooperation between the enterprice and the key account
2012
artykuł naukowy
polski
- proces
- współpraca
- system
- skuteczność
- przedsiębiorstwo
- klient
- synergia
- jakość
- orientacje biznesowe
- koncepcja wygrany-wygrany
PL W artykule podjęto temat procesu współpracy między przedsiębiorstwem i jego kluczowym klientem. Przedstawiono koncepcję procesu współpracy, który ma umożliwiać współdziałanie zgodne z zasadą wygrany–wygrany. Proces współpracy jest częścią systemu określonego jako system korporacji. Opisano czynniki decydujące o doborze klientów, z którymi proces może być realizowany. Wskazano orientację i etapy procesu oraz korzyści uzyskane w jego wyniku. Celem opracowania jest przedstawienie koncepcji procesu, który zapewni podmiotom rynkowym wysoką jakość współpracy i skuteczną realizację planów.
EN The publication analyse the concept of creating the cooperation process between the enterprise and the key account. The cooperation process is the part of the system, named as the corporation system. The factors which decide of the client’s selection were listed. The process orientation and the phase of the process were indicated.
17 - 28
CC BY-SA (uznanie autorstwa - na tych samych warunkach)
publiczny