Trwa generowanie pliku...

Strona główna / Publikacje / Badania pilotażowe wpływu reklam elektronicznych na wydolność wzrokową kierowców w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem symulatora pojazdu

Artykuł

Tytuł Badania pilotażowe wpływu reklam elektronicznych na wydolność wzrokową kierowców w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem symulatora pojazdu
Autorzy

1 Instytut Elektrotechniki i Elektroniki Przemysłowej, Wydział Elektryczny, Politechnika Poznańska | P pracownik

Rok publikacji

2013

Opublikowano w

Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering

Rocznik: 2013 | Numer: Issue 73

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Strony (od-do)

209 - 218

Zaprezentowany na Computer Applications in Electrical Engineering 2013, 15-16.04.2013, Poznań, Polska
Punktacja MNiSW

4

Ujednolicona punktacja MNiSW za lata 2013-2016

9