W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Media Convergence as a Hallmark of Modern Marketing Communication

Autorzy

[ 1 ] Katedra Nauk Ekonomicznych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2013

Opublikowano w

Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing

Rocznik: 2013 | Numer: nr 10 (59)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Strony (od-do)

32 - 44

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

13

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.