W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Comparative study on combustion characteristics of lean premixed CH4/air mixtures in RCM using spark ignition and turbulent jet ignition in terms of orifices angular position change

Autorzy

[ 1 ] Instytut Silników Spalinowych i Transportu, Wydział Inżynierii Transportu, Politechnika Poznańska | [ D ] doktorant | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.7] Inżynieria lądowa i transport

Rok publikacji

2019

Opublikowano w

Combustion Engines

Rocznik: 2019 | Numer: no. 1(176)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • CNG
  • turbulent jet ignition
  • pre-chamber
  • optical analysis
  • flame development
  • heat release rate
Strony (od-do)

36 - 41

DOI

10.19206/CE-2019-105

URL

http://www.combustion-engines.eu/entityfiles/files/numbers/CE-2019-01-all1.pdf

Tryb otwartego dostępu

witryna wydawcy

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

20

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

70

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.