Przetwarzanie może potrwać kilka sekund...

Artykuł

Tytuł

Comparative study on combustion characteristics of lean premixed CH4/air mixtures in RCM using spark ignition and turbulent jet ignition in terms of orifices angular position change

Autorzy

[ 1 ] Instytut Silników Spalinowych i Transportu, Wydział Inżynierii Transportu, Politechnika Poznańska | [ D ] doktorant | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

2.6 Inżynieria lądowa i transport

Rok publikacji

2019

Opublikowano w

Combustion Engines

Rocznik: 2019 | Numer: no. 1(176)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • CNG
  • turbulent jet ignition
  • pre-chamber
  • optical analysis
  • flame development
  • heat release rate
Strony (od-do)

36 - 41

DOI

10.19206/CE-2019-105

URL

http://www.combustion-engines.eu/entityfiles/files/numbers/CE-2019-01-all1.pdf

Tryb otwartego dostępu

witryna wydawcy

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Data udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja MNiSW / czasopismo

20