W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

How To Improve Process Effectiveness In A Service Company? Restaurant Case Study

Autorzy

[ 1 ] Instytut Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2021

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej / referat

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • food service, process effectiveness, restaurant, lean management
Strony (od-do)

5197 - 5206

Książka

Proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain. Innovation Management and information Technology impact on Global Economy in the Era of Pandemic

Zaprezentowany na

37th International Business Information Management Association Conference, 30-31.05.2021, Cordoba, Spain

Punktacja Ministerstwa / rozdział

5

Punktacja Ministerstwa / rozdział (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

5

Punktacja Ministerstwa / konferencja (CORE)

70

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.