W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Gry video jako wirtualne środowisko kreacji urbanistycznej – studium przypadku

Autorzy

[ 1 ] Instytut Architektury, Urbanistyki i Ochrony Dziedzictwa, Wydział Architektury, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.1] Architektura i urbanistyka

Rok publikacji

2022

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • gry video
  • kompozycja urbanistyczna
  • struktura urbanistyczna
  • wirtualny krajobraz
Streszczenie

PL Niniejsza praca jest wynikiem eksploracji zagadnienia kreacji urbanistycznej w przestrzeni wirtualnej stanowiącej środowisko działań podejmowanych w grach wideo. Wybitnie przestrzenny charakter tych produktów kultury cyfrowej sprawił, że od początków ich istnienia problematyka organizacji przestrzeni jako wyzwania w rozgrywce. Przedstawiono ogólny zarys problematyki kreacji przestrzennej w grach wideo w odniesieniu do umocowania gier wideo we współczesnej kulturze. Następnie opisano produkcję będącą przedmiotem studium przypadku oraz w oparciu na niej przedstawiono przykłady wpisania w logikę przestrzenną gry wybranych podstawowych elementów kompozycji urbanistycznej. We wnioskach odniesiono się do rozwoju socjalizacji pojęcia kreacji miasta katalizowanego przez dostępne na rynku produkcje poruszające ten temat w wielu zróżnicowanych ujęciach.

Strony (od-do)

165 - 172

Książka

Arte 4

Punktacja Ministerstwa / rozdział

5

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.