Processing may take a few seconds...

Article


Title

Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski

Authors

[ 1 ] Katedra Nauk Ekonomicznych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] employee

Title variant

EN The international orientation of the company in the context of a marketing strategy on the example of food sector companies from Wielkopolska

Year of publication

2015

Published in

Marketing i Zarządzanie

Journal year: 2015 | Journal volume: nr 41 (875), t. 2

Article type

scientific article

Publication language

polish

Keywords
PL
  • orientacja międzynarodowa
  • strategia marketingowa
  • przedsiębiorstwo
  • sektor żywnościowy
Pages (from - to)

191 - 201

DOI

10.18276/pzfm.2015.41/2-16

Points of MNiSW / journal

9.0

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.