Trwa generowanie pliku...

Strona główna / Publikacje / Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski

Artykuł

Tytuł Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski
Autorzy

1 Katedra Nauk Ekonomicznych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | P pracownik

Wariant tytułu

EN The international orientation of the company in the context of a marketing strategy on the example of food sector companies from Wielkopolska

Rok publikacji

2015

Opublikowano w

Marketing i Zarządzanie

Rocznik: 2015 | Tom: nr 41 (875), t. 2

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • orientacja międzynarodowa
  • strategia marketingowa
  • przedsiębiorstwo
  • sektor żywnościowy
Strony (od-do)

191 - 201

DOI 10.18276/pzfm.2015.41/2-16
Punktacja MNiSW

9

Ujednolicona punktacja MNiSW za lata 2013-2016

9