W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań

Autorzy

[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Wariant tytułu

EN The factors determining customer service in family businesses – case study

Rok publikacji

2015

Opublikowano w

Marketing i Zarządzanie

Rocznik: 2015 | Tom: nr 41 (875), t. 1

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • klient
  • budowanie więzi
  • zaufanie
  • przedsiębiorstwa rodzinne
  • obsługa klienta
Strony (od-do)

401 - 413

DOI

10.18276/pzfm.2015.41/1-32

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

9

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.