W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Optimization of Two-Stage Combustion System Fueled by Lean-Burn Compressed Natural Gas Mixtures for Light-Duty Vehicle Engines

Autorzy

[ 1 ] Instytut Silników Spalinowych i Napędów, Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.7] Inżynieria lądowa i transport

Rok publikacji

2020

Opublikowano w

SAE International Journal of Engines

Rocznik: 2020 | Tom: vol. 13 | Numer: iss. 4

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
PL
  • two-stage combustion
  • turbulent jet ignition
  • pre-chamber
  • CNG fuel system
  • combustion process thermodynamics
  • exhaust emissions
Data udostępnienia online

20.07.2020

Strony (od-do)

03-13-04-0033-1 - 03-13-04-0033-17

DOI

10.4271/03-13-04-0033

URL

https://saemobilus.sae.org/content/03-13-04-0033/

Uwagi

Article ID: 03-13-04-0033

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

100

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

100

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.