W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Modeling the Average and Instantaneous Friction Coefficient of a Disc Brake on the Basis of Bench Tests

Autorzy

[ 1 ] Instytut Transportu, Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu, Politechnika Poznańska | [ 2 ] Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu, Politechnika Poznańska | [ 3 ] Instytut Maszyn Roboczych i Pojazdów Samochodowych, Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik | [ DW ] doktorant wdrożeniowy

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.7] Inżynieria lądowa i transport

Rok publikacji

2021

Opublikowano w

Materials

Rocznik: 2021 | Tom: vol. 14 | Numer: no. 16

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • railway disc brake
  • friction coefficient
  • multiple regression
Data udostępnienia online

23.08.2021

Strony (od-do)

4766-1 - 4766-21

DOI

10.3390/ma14164766

URL

https://www.mdpi.com/1996-1944/14/16/4766

Uwagi

Article Number: 4766

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

140

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

140

Impact Factor

3,748

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.