Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Article

Download BibTeX

Title

Nauczanie podstaw elektroniki w trybach zdalnym i hybrydowym

Authors

[ 1 ] Instytut Automatyki i Robotyki, Wydział Automatyki, Robotyki i Elektrotechniki, Politechnika Poznańska | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[2.2] Automation, electronics, electrical engineering and space technology

Title variant

EN Teaching the basics of electronics in remote and hybrid modes

Year of publication

2022

Published in

Przegląd Elektrotechniczny

Journal year: 2022 | Journal volume: R. 98 | Journal number: nr 10

Article type

scientific article

Publication language

polish

Keywords
PL
  • podstawy elektroniki
  • automatyka
  • robotyka
  • studia inżynierskie
  • nauczanie zdalne
Abstract

PL W artykule zaprezentowano kurs Podstawy elektroniki opracowany dla kierunku Automatyka i Robotyka oraz sposób jego realizacji w trybach nauczania zdalnym i hybrydowym. Opisano zmiany wprowadzone przez autorów w ramach wykładów i laboratoriów, a także wykorzystane narzędzia wspomagające pracę zdalną. Dodatkowo zestawiono kilkuletnie wyniki ocen przedmiotu ze strony studentów i rezultaty egzaminacyjne, porównując trzy tryby nauczania: stacjonarny, zdalny i hybrydowy. Wyniki wskazują, że odpowiednia adaptacja i wykorzystanie nowoczesnych możliwości narzędzi wspomagających naukę samodzielną przynoszą pozytywne efekty, a nauczanie zdalne nie musi oznaczać pogorszenia efektów uczenia się.

Pages (from - to)

280 - 283

DOI

10.15199/48.2022.10.63

URL

http://pe.org.pl/abstract_pl.php?nid=13270

License type

CC BY-NC-ND (attribution - noncommercial - no derivatives)

Open Access Mode

open journal

Open Access Text Version

final published version

Date of Open Access to the publication

at the time of publication

Ministry points / journal

70

Impact Factor

0,5

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.