W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Employer branding - nowoczesne rozwiązywanie problemu rotacji pracowników

Autorzy

[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ 2 ] Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ 3 ] Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik | [ S ] student | [ D ] doktorant

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Wariant tytułu

EN Employer branding – a modern solution to the problem of employees turnover

Rok publikacji

2019

Opublikowano w

Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie

Rocznik: 2019 | Numer: nr 79

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • zarządzanie zasobami ludzkimi
  • rotacja pracowników
  • employer branding
EN
  • human resource management
  • employee turnover
  • employer branding
Streszczenie

PL Niniejszy artykuł ma na celu przedstawienie koncepcji employer brandingu jako nowoczesnego rozwiązania problemu dobrowolnej rotacji pracowników w przedsiębiorstwach. W pierwszej części autorzy omówią problem rotacji pracowników w polskich przedsiębiorstwach – istotę tego zjawiska oraz czynniki na nie wpływające, następnie przedstawione zostaną tradycyjne sposoby zapobiegania rotacji oraz employer branding jako sposób na zatrzymanie pracowników w przedsiębiorstwie. W kolejnej części autorzy zaprezentują wyniki przeprowadzonych badań oraz zaproponują działania employer branding mające zminimalizować rotację pracowników.

EN The main article aim is to present employer branding as a modern solution to the problem of voluntary employee turnover in enterprises. In the first part, the authors will discuss the problem of employee turnover in Polish enterprises – the essence of this phenomenon and factors affecting them, then traditional methods of rotation prevention and employer branding will be presented as a way to keep employees in the company. In the next part, the authors will present the results of the conducted research and will suggest employer branding activities to minimize staff turnover.

Strony (od-do)

163 - 179

DOI

10.21008/j.0239-9415.2019.079.11

Typ licencji

CC BY-SA (uznanie autorstwa - na tych samych warunkach)

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

20

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

40

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.