W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Doskonalenie systemu obsługi zgłoszeń użytkowników oprogramowania w przedsiębiorstwach

Autorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania i Systemów Informacyjnych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Wariant tytułu

EN Improving the system of handling software user requests in enterprises

Rok publikacji

2023

Opublikowano w

Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów

Rocznik: 2023 | Tom: z. 189

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • usługa IT
  • system IT
  • ITIL
  • zarządzanie zgłoszeniami użytkowników
  • IT Services
  • Information Technology
EN
  • IT service
  • IT system
  • ITIL
  • user ticket management
  • IT Services
  • Information Technology
Streszczenie

PL Trudno wyobrazić sobie rozwój firmy wykluczającej wykorzystywanie najnowszych technologii do codziennej pracy. Jednak z upływem czasu funkcjonowania danego systemu IT problemy i usterki zgłaszane przez użytkowników zaczynają się powtarzać i kumulować. Jako odpowiedź na to zjawisko autorzy prezentują ramy koncepcji zarządzania zgłoszeniami użytkowników systemów IT, odnosząc się do wyników badań własnych, których celem była identyfikacja typowych zachowań w procesie zgłaszania problemów z systemami IT. W artykule przedstawiono koncepcję zarządzania zgłoszeniami użytkowników, zgodną ze standardami świadczenia usług informatycznych, która ma poprawić funkcjonowanie systemu zgłoszeń i skuteczność rozwiązywania problemów przez wsparcie techniczne.

Strony (od-do)

133 - 145

DOI

10.33119/SIP.2023.189.8

URL

https://econjournals.sgh.waw.pl/SiP/article/view/4040

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

140

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.