Doskonalenie systemu obsługi zgłoszeń użytkowników oprogramowania w przedsiębiorstwach
[ 1 ] Instytut Zarządzania i Systemów Informacyjnych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik
EN Improving the system of handling software user requests in enterprises
2023
artykuł naukowy
polski
- usługa IT
- system IT
- ITIL
- zarządzanie zgłoszeniami użytkowników
- IT Services
- Information Technology
- IT service
- IT system
- ITIL
- user ticket management
- IT Services
- Information Technology
PL Trudno wyobrazić sobie rozwój firmy wykluczającej wykorzystywanie najnowszych technologii do codziennej pracy. Jednak z upływem czasu funkcjonowania danego systemu IT problemy i usterki zgłaszane przez użytkowników zaczynają się powtarzać i kumulować. Jako odpowiedź na to zjawisko autorzy prezentują ramy koncepcji zarządzania zgłoszeniami użytkowników systemów IT, odnosząc się do wyników badań własnych, których celem była identyfikacja typowych zachowań w procesie zgłaszania problemów z systemami IT. W artykule przedstawiono koncepcję zarządzania zgłoszeniami użytkowników, zgodną ze standardami świadczenia usług informatycznych, która ma poprawić funkcjonowanie systemu zgłoszeń i skuteczność rozwiązywania problemów przez wsparcie techniczne.
133 - 145
CC BY (uznanie autorstwa)
otwarte czasopismo
ostateczna wersja opublikowana
w momencie opublikowania
publiczny
140