Nauczanie podstaw elektroniki w trybach zdalnym i hybrydowym
[ 1 ] Instytut Automatyki i Robotyki, Wydział Automatyki, Robotyki i Elektrotechniki, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik
[2.2] Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne
EN Teaching the basics of electronics in remote and hybrid modes
2022
artykuł naukowy
polski
- podstawy elektroniki
- automatyka
- robotyka
- studia inżynierskie
- nauczanie zdalne
PL W artykule zaprezentowano kurs Podstawy elektroniki opracowany dla kierunku Automatyka i Robotyka oraz sposób jego realizacji w trybach nauczania zdalnym i hybrydowym. Opisano zmiany wprowadzone przez autorów w ramach wykładów i laboratoriów, a także wykorzystane narzędzia wspomagające pracę zdalną. Dodatkowo zestawiono kilkuletnie wyniki ocen przedmiotu ze strony studentów i rezultaty egzaminacyjne, porównując trzy tryby nauczania: stacjonarny, zdalny i hybrydowy. Wyniki wskazują, że odpowiednia adaptacja i wykorzystanie nowoczesnych możliwości narzędzi wspomagających naukę samodzielną przynoszą pozytywne efekty, a nauczanie zdalne nie musi oznaczać pogorszenia efektów uczenia się.
280 - 283
CC BY-NC-ND (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych)
otwarte czasopismo
ostateczna wersja opublikowana
w momencie opublikowania
70
0,5