Przetwarzanie może potrwać kilka sekund...

Książka

Tytuł

How it's done in Great Poland, Poland and Worldwide

Redaktorzy

[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2016

Język publikacji

angielski

Miejsce

Gniezno, Polska

Wydawca

Hipolit Cegielski State College of Higher Education in Gniezno

Data opublikowania

2016

Liczba stron

300

ISBN

978-83-938512-3-2

DOI

10.19244/2016_978-83-938512-3-2

Rozdziały
Business ethics – part of project “combining ethics, environment and profitability in business" (s. 31-42)
Supporting it management of knowledge about vociational skills in Wielkopolska (s. 59-73)
Competencies of employees in Wielkopolska - preliminary study of the needs and potential (s. 75-86)
Applying e-commerce solutions within the scope of B2A (s. 191-202)
Use of CSI to research customer service in a service company. MPK – case study (s. 203-220)
Analysis and assessment of wood lamella manufacturing process quality (s. 235-246)
The specificity of quality management in institutions using the X-ray system (s. 247-263)
Model of distribution process in automotive company (s. 265-281)
Methodology for measuring the level of appraisers' agreement as exemplified by a diagnostic catheter tip forming process (s. 283-300)