W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Entrepreneurial mindset and multicultural communication skills : a reflection on the ECMT+intensive programme

Autorzy

[ 1 ] Katedra Nauk Ekonomicznych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Wariant tytułu

PL Myślenie przedsiębiorcze i umiejętność komunikacji w środowisku wielokulturowym – refleksja na temat intensywnego programu nauczania w ramach ECMT+

Rok publikacji

2019

Opublikowano w

Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie

Rocznik: 2019 | Numer: nr 79

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • ECMT+ Project
  • entrepreneurial mindset
  • entrepreneurship education
  • intercultural collaboration
PL
  • Projekt ECMT+
  • myślenie przedsiębiorcze
  • edukacja w zakresie przedsiębiorczości
  • współpraca międzykulturowa
Streszczenie

EN Streamlining the process of entrepreneurship higher education in the field of shaping an entrepreneurial mindset, communication skills, and the professional competences necessary for working in a multicultural environment is one of the significant challenges of the Erasmus+ Strategic Partnership Project titled Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (ECMT+). The purpose of the conducted research is to explore and work out practical methods and tools for entrepreneurship education to support the learning and teaching processes in higher education. The aim of this paper is to present a model of entrepreneurship teaching formats – methods, tools, contents – to enhance the development of entrepreneurial attitudes and multicultural communication skills. Both descriptive and explanatory techniques were used in the presented study.

PL Usprawnienie procesu nauczania przedsiębiorczości w szkolnictwie wyższym w zakresie kształtowania postaw przedsiębiorczych, umiejętności komunikacyjnych i kompetencji zawodowych niezbędnych do pracy w środowisku wielokulturowym jest jednym z istotnych wyzwań dla partnerów strategicznych Erasmus+ w ramach projektu pt. „Przedsiębiorczość i Komunikacja w Środowisku Wielokulturowym” (ECMT+). Celem przeprowadzonych badań jest zdiagnozowanie i wypracowanie praktycznych metod i narzędzi nauczania przedsiębiorczości w celu wspierania procesów uczenia się i nauczania na poziomie szkolnictwa wyższego. Celem poznawczym artykułu jest zaprezentowanie modelu formatów nauczania przedsiębiorczości, składającego się z metod, narzędzi i treści, dla wspierania rozwoju postaw przedsiębiorczych i umiejętności komunikacji międzykulturowej. W przedstawionym badaniu wykorzystano zarówno techniki opisowe, jak i wyjaśniające.

Strony (od-do)

5 - 19

DOI

10.21008/j.0239-9415.2019.079.01

Autorskie prawa majątkowe dla instytucji

Politechnika Poznańska

Typ licencji

CC BY-SA (uznanie autorstwa - na tych samych warunkach)

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

20

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

40

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.