W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Blank screen — what lecturers face in remote teaching

Autorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania i Systemów Informacyjnych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ 2 ] Instytut Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ 3 ] Instytut Technologii i Inżynierii Chemicznej, Wydział Technologii Chemicznej, Politechnika Poznańska | [ 4 ] Instytut Architektury, Urbanistyki i Ochrony Dziedzictwa, Wydział Architektury, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.1] Architektura i urbanistyka
[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości
[7.6] Nauki chemiczne

Wariant tytułu

PL Pusty ekran – czyli z czym mierzą się wykładowcy w nauczaniu zdalnym

Rok publikacji

2023

Opublikowano w

Edukacja Ustawiczna Dorosłych

Rocznik: 2023 | Numer: nr 3(122)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • hybrid and online teaching
  • HE
  • problems in distance learning
PL
  • nauczanie hybrydowe i online
  • HEI
  • problem w nauczaniu zdalnym
Streszczenie

EN Last three years has brought numerous challenges to educators at various levels, and in the same time dynamic progress in dissemination of the teaching technologies. These resulted in the increase in knowledge on the remote and hybrid teaching process yet revealed research gaps unrecognized before. The paper presents the research aiming to fill in the research gap by recognizing problems perceived by educators and emerging from online and hybrid teaching. The problems were recognized thanks to international-range research within HOTSUP project. The list includes infrastructural, technical, technological and methodological problems that were addressed in the further stages of the project.

PL Ostatnie trzy lata przyniosły nauczycielom różnych szczebli wiele wyzwań. Jednocześnie jesteśmy świadkami dynamicznego postępu w rozwoju nowych technologii, co wiąże się również z ich nowymi zastosowaniami w nauczaniu. Zaowocowało to wzrostem wiedzy na temat zdalnego i hybrydowego procesu nauczania, ale ujawniło również nierozpoznane wcześniej luki badawcze. W artykule przedstawiono wyniki mające na celu wypełnienie luki badawczej poprzez rozpoznanie problemów dostrzeganych przez edukatorów i wynikających z nauczania online i hybrydowego. Problemy zostały rozpoznane dzięki międzynarodowym badaniom w ramach projektu HOTSUP. Lista zawiera problemy infrastrukturalne, techniczne, technologiczne i metodyczne, które zostały rozwiązane w dalszych etapach projektu.

Strony (od-do)

203 - 219

DOI

10.34866/c1xg-6s27

URL

https://edukacjaustawicznadoroslych.eu/images/2023/3/3_2023.pdf#page=205

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

100

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.