Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Book

Download BibTeX

Title

Zarządzanie przedsiębiorstwem : perspektywa klienta i procesów wewnętrznych

Editors

[ 1 ] Katedra Zarządzania i Systemów Informatycznych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] employee

Year of publication

2013

Book type

scientific monograph

Publication language

polish

Place

Poznań, Poland

Publisher name

Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

Publisher name from the Ministry list

Politechnika Poznańska

Date of publication

2013

Number of pages

300

ISBN

978-83-7775-241-8

Catalog

xx002941391

Chapters
Wybrane aspekty transformacji systemu planowania produkcji - pomiędzy koncepcjami Lean a TOC (p. 11-22)
Wdrożenie ciągłego przepływu - stymulacja procesu w aspekcie "wąskiego gardła" (p. 23-36)
Metodyka badania strat czasu pracy (p. 49-65)
Problem minimalizacji odpadów przy rozkroju surowca w elastycznym zakładzie wytwórczym - wymiar praktyczny (p. 78-96)
Strategiczna modernizacja usług publicznych oraz modele zarządzania publicznego (p. 107-115)
Modernizacja dostaw usług publicznych w projekcie integracji europejskiej (p. 117-125)
Makro, mezo i mikroekonomiczne ujęcie kapitału ludzkiego - wybrane aspekty (p. 137-147)
Rola kierownika jako lidera w procesie zarządzania komórką zamówień publicznych w przedsiębiorstwie (p. 149-158)
Zakładowe systemy emerytalne jako instrument zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie przyszłości (p. 159-168)
Analiza bezpieczeństwa robót w wyróżniających się przedsiębiorstwach budowlanych w Polsce (p. 171-182)
Zagospodarowanie placu budowy w aspekcie bezpieczeństwa i higieny pracy przy realizacji przedsiębiorstwa budowalnego (p. 183-192)
Współpraca przedsiębiorstw w marketingu relacyjnym (p. 195-202)
B2B relationship marketing co-operation (p. 195-202)
Analiza zmian uczelnianych serwisów www zaprojektowanych dla studentów zagranicznych (p. 213-223)
Business process model in quality management on the example of global enterprise (p. 225-230)
This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.